Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Autore: dnes mladí větřšinou nemají vysokoškolské vzdělání.

1 0
možnosti
JP

J82a92n 53P34a68l29l53a97s

4. 1. 2016 0:22

Dobrý večer, věřil byste tomu, že jedním z důvodů, proč se těším do důchodu (cca za 2 roky) je to, že budu mít dost času na zahrádku? A taky se naučím vařit. Manželka je o dost mladší, bude ještě chodit do práce, jistě to ocení.

A je mi srdečně jedno, jestli pro někoho budu dost uznávaný či populární.

2 0
možnosti
Foto

Nevím, nějak mi to nedá se Vás nezastat. Snad Vás neurazím- to vážně nechci - jste hodně mladý a mně to připadá jako taková neš ́tastně z donucení napsaná slohovka mladýho kluka... ale !!! rozumím tomu, co jste chtěl... a prvoplánovou neúctu tam necítím. Jsou tam jen málo šikovně a brilantně napsané pravdy -ten, kdo hledá práci, asi nebude ještě senior... jste prostě mladý..ale!. s mnohým souhlasím ...Já opravdu vídám seniory, kterým jakoby ujel svět, a oni milují svoji maličkou jistotu... Ne každý má náturu cestovat, jsou bázliví, navíc s morálkou, která je mladými - některými - přežitá... Bojují s molochem dopravy, zajištění si věcí pro život, kde nevidí světlo... píšu o tom blog ... o středě... boom techniky ... ztracení na nevyžádaném výletě na měsíc... Čemu se diskutéři divíte???kolik z vás už zažilo , že si někoho bloggeři vezmou do úst jako staré...a.. nemalujme si stáří jako aktivní... naši důchodci kolem osmdesátky na aktivnost nebyli vychovaní. Je to těžké.. jsou tací...a pak ti aktivní, jsou různí a občas ubití a k nepřesvědčení a my, ač je můžeme

,, mile ,, nutit k životu a aktivnu, bychom měli také i rozumně ctít, že už něco nechtějí(z rodinné zkušenností velmi vím,o čem mluvím).. ..jinak... máme se co učit:-)R^, umějí vyprávět... poslouchejme.

1 0
možnosti
MN

V kapucínské hrobce v Brně je na jedné stěně tento nápis:

„Čím jste Vy, byli jsme i my, čím jsme my, budete i Vy.“

2 0
možnosti
Foto

I78v43a68n 37M65a13r83e97k

3. 1. 2016 18:18

Mám 66 (do háje ! ! !) , ale ještě nikdo mi neřekl že jsem "starý" či senior , a zřejmě by to ani dobře nedopadlo ! 8-oR^

4 0
možnosti
OP

Patřím mezi ty, které nazýváte staré. Netoužila jsem být populární ani v mládí a netoužím po tom ani v pokročilejším věku. Zažila jsem i realitu, kdy jsem byla bez zaměstnání a úřednice na Úřadu práce mi nabízela taktické kroky, jak si uchovat dávky bez práce. Byla jsem z toho paf, ale byla jsem rozhodnutá si práci najít a po nějakém úsilí jsem na ni dosáhla. Tak, jak se vnímám já, se vnímá mne i moje okolí. Takže jestli může něco společnost pro starší udělat je, neplakat s nimi nad jejich věkem

1 0
možnosti
OP

Oprava překlepu: tak, jak se vnímám já, mne vnímá i moje okolí

0 0
možnosti
Foto

Víte, že když budete takhle smýšet o stáří, dostanete pravděpodobnějí Alzheimrovu chorobu, než Ti, co lidi vysokého věku vnímají pozitivně?

A věta "staří lidé hůře shánějí práci"....no když jsou ještě v produktivním věku, tak asi moc staří nejsou, že?

3 0
možnosti
JR

J70a19r37a 27R12a66n88k

3. 1. 2016 19:20

Na to se neda nic napsat, protoze cely clanek sam zavani neuctou, znam same aktivni seniory.

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 698x
Jsem vystudovaný andragog a sociální pracovník se zájmem o dění ve městě Jihlava. Člen politické strany ČSSD a jeden ze zakladatelů původní workoutové skupiny Better way Jihlava. Držitel Ceny Rady města Jihlava za rok 2016. Zajímám se hlavně o sociální problémy seniorů, sociální věci a bezpečnost.

 

Seznam rubrik